דלג לתוכן

האופטומטריסט יניר סודאי מסביר איך לרכוש משקפיים

עומדים לרכוש משקפי ראייה, משקפי שמש, משקפי קריאה או כל זוג משקפיים אחר? בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים ועצות אשר יסייעו גם לכם לבחור את הזוג הנכון

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 21/11/2016
2 דקות קריאה

(תוכן אינפורמטיבי)

"ישנם מספר כללים ברורים אותם מומלץ לזכור וליישם כאשר אתם ניגשים לרכוש לעצמכם זוג משקפיים", טוען האופטומטריסט יניר סודאי, מבעלי רשת I-OPTIC המתמחה בהתאמת משקפי ראייה ומכירת משקפי שמש, "כללים אלו תקפים גם לאילו מביניכם המעוניינים לרכוש משקפי ראייה וגם לאילו מביניכם המעוניינים לרכוש משקפי שמש, והם כוללים התייחסות נקודתית לעדשות המשקפיים, מסגרת עדשות המשקפיים, מסגרת המשקפיים למעט העדשות ומוטות המשקפיים".

"בכל הנוגע לבחירת עדשות המשקפיים", מסביר האופטומטריסט יניר סודאי, "מומלץ לבחור בעדשות הרחבות והגדולות יותר, וזאת מכיוון שהעדשות הצרות יותר מגבילות את שדה הראייה ומחייבות את מרכיב המשקפיים להזיז את ראשו על מנת לראות בבירור את הנעשה מצידי גופו. במקביל, מומלץ לבחור בעדשות הדקות יותר שמצד אחד אינן משפיעות בצורה ניכרת על המשקל הכולל של המשקף ומצד שני מתאפיינות במראה אסתטי יותר. על מנת להבטיח לעצמכם את טווח הראייה הגדול ביותר דרך העדשות, מומלץ לרכוש מסגרת עדשות עגולה ככל האפשר". 

מומלץ לבחור בעדשות המשקפיים הרחבות והגדולות יותר

ומה בנוגע למסגרת המשקף שאלנו את האופטומטריסט יניר סודאי, ולהלן התשובה המקצועית אותה קיבלנו. "היצע העיצובים הקיים כיום בשוק מסגרות המשקפיים" טוען יניר, "מאפשר לכל אחד ואחת ממרכיבי המשקפיים לבחור את המסגרת המועדפת עליו מבחינת סגנון וסטייל, אך גם הליך בחירת המסגרת מחייב את מרכיבי המשקפיים לבחון את בחירתם בהתאם למספר דגשים מקצועיים שאחד מהם הינו מוטות המסגרת, כאשר בחירת מוטות המסגרת חייבת להתבצע בהתאם לגודל המדויק והמתאים ביותר עבור מרכיב המשקפיים, וזאת על מנת שהמשקף יוכל "לשבת" בצורה האופטימאלית ביותר על אוזניו של מרכיב המשקפיים. 

"היבט מרכזי נוסף בבחירת המסגרת למשקפיים" מציין האופטומטריסט יניר סודאי, "הוא נושא אפוני המשקפיים שהם למעשה צמד המתלים היוצאים מגוף המסגרת ומונחים ישירות על האף. כיום, אפוני המשקפיים מיוצרים מחומרי גלם שונים, לרבות, סיליקון, מתכת, גומי ועוד, והם ניתנים לכוונון. אפוני המשקפיים חייבים להיות בגודל סביר, כלומר, לא קטנים מדי ולא גדולים מדי, וחשוב להתאים אותם לתווי הפנים". 

ברשת I-OPTIC הנמצאת בבעלות האופטומטריסטים יניר סודאי ועידן שמואל, תוכלו למצוא היצע מרשים של משקפי ראייה ושמש המותאמים לכל לקוח ולקוחה בהתאם למכלול צרכי הראייה עימם הוא נדרש להתמודד ובהתאם לתווי פניו והסגנון העיצובי המועדף עליו, וכל זאת באמצעות ליווי אישי ומקצועי של צוות אופטומטריסטים ויועצי מכירה מנוסים ומיומנים. 


האם המאמר עניין אותך?

רופאים בתחום
 תשר אופטיקה געש
תשר אופטיקה געש אופטומטריסטים
מתמחים בפתרונות מתקדמים לראיה ירודה
 אורטל ורובל בסכס
אורטל ורובל בסכס אופטומטריסטים
אופטומטריסטית ואורטופטיסטית
ד"ר דוד ברש
ד"ר דוד ברש עיניים
מומחה לרפואת עיניים ולאולטרה-סאונד של העין.
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

שאלות מתוך פורום עדשות מגע

X
שדות המסומנים ב-* הינם שדות חובה

צור קשר

פרטים אישיים
פרטי הפנייה
תודה על פנייתך, אנו נשוב אליך בהקדם!

חזור לעמוד הבית
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו