דלג לתוכן

"ד"ר שלום שאלתיאל הציל אותי מהתקרחות"

לירן סבל מנשירת שיער במשך שנים ולא ידע כיצד להתמודד. כשהגיע לד"ר שלום שאלתיאל הוא הבין שסופסוף מצא את הפתרון לבעיה. מה הטיפול שסייע ללירן, האם זה כאב ועד כמה התוצאות מוצלחות? טור אישי

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 21/11/2016 תאריך עדכון: 10/10/2019
2 דקות קריאה

(תוכן אינפורמטיבי)

שמי לירן, לאחר שנים של סבל מתופעת נשירת שיער והתקרחות באזורים רבים בראשי החלטתי ללכת על טיפולי השתלת שיער. חקרתי והתעמקתי בנושא ואף לקחתי קודם לכן טיפולים תרופתיים שלא ממש סייעו לבעיה האסתטית ממנה סבלתי. קראתי ואף דיברתי עם מטופלים שעברו השתלת שיער מוצלחת אצל ד"ר שאלתיאל והחלטתי שגם אני הולך לנסות שהרי אין לי כבר מה להפסיד ואת מרבית שערות ראשי כבר הפסדתי בגלל הגנים אותם ירשתי מאבי…

מאחר ולא השלמתי עם המצב החלטתי להתמודד עם הבעיה מהשורש, תרתי משמע, ופניתי לד"ר שאלתיאל שהתברר לי לאחר מכן כצעד המוצלח ביותר שעשיתי עד כה. בפגישה עמו התגלה לי כי מדובר באדם מקצועי מאוד, סבלני ואכפתי המעוניין להעניק לי את הפתרון הטוב ביותר. הוא שאל אותי באדיבות מספר שאלות להבהרת המצב הרפואי שלי על מנת להבין איזה טיפול עשוי להתאים לי ולהוביל אותי לעברו של הקץ לבעיית הנשירה ממנה סבלתי.

לפני הליך השתלת שיער

כמו כל הליך רפואי הבנתי כי צריך לברר היטב בטרם ניגשים אליו וזאת על מנת להוריד את מפלס החששות והחרדה. לכן שאלתי את הרופא ד"ר שאלתיאל מספר שאלות שהטרידו את מנוחתי בטרם נתחיל את הטיפול. המענה היה סבלני ביותר והתרשמתי מכך שמדובר ברופא מומחה מאוד מתחום השתלות שיער אשר בידיו נמצא הפתרון לבעיה ממנה אני סובל.

הקץ לנשירה: מהו הפתרון לגברים רבים שסובלים מהתקרחות?

מה חשוב לדעת על השתלת שיער?

למרות העובדה כי מדובר בטיפולים חדשניים אשר הפכו למבוקשים ביותר לאחרונה הרי שהיה חשוב לי לברר אודות שיטות הניתוח הקיימות. ד"ר שאלתיאל, ממייסדי השתלת שיער בשיטה החדשה הראה לי תמונות של מטופלים שעברו השתלת שיער מוצלחת בשיטה הנקראת FUE ובאמת התרשמתי כי מדובר בשיטה פורצת דרך בתחום שעשויה להביא מזור לבעייתי.

השתלת שיער שבוצעה אצל ד"ר שאלתיאל ארכה כשלוש שעות ובוצעה בהרדמה מקומית בלבד ולכן לא הרגשתי שום כאב, בדיוק כפי שהובטח לי. במהלך הטיפול הוסבר לי בדיוק על ידי הרופא מה הולך להתבצע בכל שלב כך שהרגשתי שאני נמצא בידיים טובות והייתי רגוע לחלוטין.

הרופא לקח זקיקי שיער מאזור העורף בו קיים ריכוז גבוה של שיער ולאחר מכן זקיקים אלו הועברו לאזורי המפרצים והפדחת בהם היה חוסר משמעותי של שיערות עקב הנשירה המשמעותית ממנה סבלתי. לכל אורך התהליך לא חשתי בכאב אלא באי נוחות קלה שחלפה מיד לאחר תום הטיפול. ניתן היה לראות בבירור כי הרופא מנוסה, מיומן ובעיקר מקצועי המבצע את מלאכתו נאמנה..

תוצאת ההליך היא שמראה השיער שלי השתפר ללא היכר כבר לאחר מספר חודשים וכיום אין זכר להתקרחות ולנשירה ממנה סבלתי בעיקר משום שמראה השיער שלי אחיד ומלא ועל כך אני ממליץ על ד"ר שלום שאלתיאל בחום!


האם המאמר עניין אותך?

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר אנה וסילביצקי
ד"ר אנה וסילביצקי רפואה אסתטית
4.9
( 104 חוות דעת )
"מומלץ ביותר!"
ד"ר אולה מטקובסקי
ד"ר אולה מטקובסקי רפואה אסתטית
5.0
( 4 חוות דעת )
"טיפול מקצועי ביותר הן מבחינת איכות הטיפול, רגישות, התאמת טיפול, התייחסות לשיכוך כאבים במהלך הטיפול, אסתטיקה וסטריליות!!"
ד"ר מנחם דויטש
ד"ר מנחם דויטש רפואת שיניים
5.0
( 7 חוות דעת )
"מצויינת"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

שאלות מתוך פורום השתלת שיער

X
שדות המסומנים ב-* הינם שדות חובה

צור קשר

פרטים אישיים
פרטי הפנייה
תודה על פנייתך, אנו נשוב אליך בהקדם!

חזור לעמוד הבית
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו