דלג לתוכן
ד"ר רן שטיין

ד"ר רן שטיין

רופא בכיר ביחידת האוקולופלסטיקה במרכז רפואי שמיר (אסף הרופא)
רופא/ה נצפה/ית ביותר

מרפאות

google map

אודות ד"ר רן שטיין

ד״ר רן שטיין הוא מומחה לרפואת עיניים ורופא בכיר ביחידת האוקולופלסטיקה במרכז רפואי שמיר (אסף הרופא), שם הוא עוסק באבחון ובטיפול במגוון בעיות בעפעפיים, בארובת העין ובדרכי הדמעות. במקביל לעבודתו בבית החולים הוא משמש כרופא בית בתחום במסגרת מדיקה ברמת-החייל. 
ד״ר שטיין הוא בעל נסיון קליני וכירורגי עשיר. את לימודי הרפואה סיים במסגרת אוניברסיטת תל-אביב, לאחר מכן המשיך להתמחות ברפואת עיניים במרכז הרפואי קפלן. את הכשרתו באוקולופלסטיקה רכש תחילה בשנת הכשרה במחלקת עיניים במרכז רפואי שמיר, ולאחר מכן המשיך לתת-התמחות כפולה, במונטריאול ובטורונטו שבקנדה, שם עבד לצד טובי האוקולופלסטיקאים בעולם. במסגרת הכשרתו ביצע ד״ר שטיין מאות רבות של ניתוחים בעפעפיים, בארובת העין ובדרכי הדמעות בטכניקות המתקדמות בעולם, אשר מיושמות הלכה למעשה במסגרת עבודתו היומיומית. 
אוקולופלסטיקה הינו תחום ספציפי של רפואת עיניים שמתמקד במבנים שמקיפים את העין – ובעיקר עפעפיים, מערכת ייצור ופינוי הדמעות, וארובת העין. התחום מקיף מגוון רחב של מחלות, בעיות רפואיות כגון גידולים או פגיעות טראומה, וכן הפרעות תפקודיות ואסתטיות. ד״ר שטיין מעניק שירותי ייעוץ ואבחון בתחום, ומלווה את המטופל גם לאורך הטיפול הנדרש – בין אם מדובר בניתוח, הפניה להמשך טיפול בבית חולים, או התייעצות עם מומחים נוספים בתחומי רפואה אחרים. כמו כן, כחלק מתפיסה כוללת של איזור העיניים והפנים, ד״ר שטיין מספק הערכה אסתטית ומטפל בהזרקות של בוטוליניום טוקסין, חומרי מילוי, וחומרים לשיפור איכות העור בפנים. 
במקביל לעבודתו הקלינית, ד״ר שטיין משקיע את זמנו בהכשרת סטודנטים ומתמחים בתחום ובמחקר קליני, כאשר מאחוריו מספר פרסומים בספרות המדעית והשתתפות בכנסים מקצועיים בארץ ובעולם. בנוסף, ד״ר שטיין לוקח חלק פעיל בפעילות התנדבותית במסגרת עמותת ״Operation Ethiopia״: מצטרף למשלחות רפואיות לאתיופיה, מדריך את המתמחים המקומיים, מסייע בפעילות הקלינית השוטפת ומלווה את המנתחים המקומיים בניתוחים מורכבים. 
 
  • שירות ניתן בשפות: Hebrew Flagעברית English Flagאנגלית

עובד עם

תחומי טיפול

  • ניתוחים אסתטיים של העפעפיים – בלפרופלסטיה בעפעפיים עליונים (הרמת עפעפיים) ותחתונים (תיקון ״שקיות״ מתחת לעיניים)
  • ניתוחים לטיפול בשינוי מנח העפעפיים – פטוזיס (צניחת עפעפיים), אקטרופיון, אנטרופיון
  • אבחון וטיפול בגידולים ובנגעים בעפעפיים – כולל כלזיון (שעורה), נגעים עוריים שפירים וממאירים
  • אבחון וטיפול במחלות ובגידולים של ארובת העין
  • טיפול בדמעת – אבחון וטיפול, פתיחה ושחזור של דרכי הדמעות
  • הזרקות אסתטיות לפנים 

שייכות לאיגודים

  • ההסתדרות הרפואית בישראל
  • איגוד רופאי העיניים בישראל
  • איגוד הרופאים האוקולופלסטיקאים בישראל
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו