דלג לתוכן
תסמינים של דלקת בנרתיק אחרי יחסי מין
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 22/10/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 17, מקיימת יחסי מין עם חברי כשנתיים. בשנה הראשונה כלל לא היו בעיות. בחצי השנה האחרונה התחילו להופיע צריבות נוראיות לאחר קיום יחסי המין, גם כשהוצאתי שתן. בערך פעם בחודש, במשך יומיים, יש לי גירודים נוראיים באזור הנרתיק, וזה לא אחרי קיום יחסי מין. לאחרונה השפתיים הפנימיות מגרדות ונפוחות ממש עד כדי כאב. הלכתי לרופאה והיא נתנה לי משחה, אני לא זוכרת את שמה, וזה כלל לא עזר. אשמח אם תאמרו לי פחות או יותר מה זה, ואם יש לכם מידע היכן אפשר למצוא רופא נשים באזור ירושלים, כי אני פוחדת שהדבר יתגלה להורי.

תשובה:
צריבה, גרד והפרשה הם בדרך כלל תסמינים של דלקת של הנרתיק. לדלקת זו יכולות להיות סיבות רבות, הכוללות זיהום פטרייתי (בדרך כלל קנדידה), חיידקים שונים, או מצבים דלקתיים שמערבים מספר חיידקים. רק בדיקה גינקולוגית ובדיקת מעבדה של ההפרשה יכולות לאבחן את המצב בדיוק. את צודקת שכדאי ללכת לגינקולוג, ולמתבגרים ומתבגרות שמעוניינים להסתיר זאת מההורים מומלץ ללכת למרפאת מתבגרים. בירושלים יש מרפאת מתבגרים של הדסה ועיריית ירושלים. המרפאה מכונה מרפאת שביל, ומספר הטלפון לקביעת תור הוא 02-6433882. בברכה ד"ר איציק לוי רופא בכיר המרפאה לסיקור, מניעה וטיפול במחלות המועברות במגע מיני מומחה בפנימית, מחלות זיהומיות ומחלות המועברות במגע מיני
רופאים בתחום
פרופ' ניר גלעדי
פרופ' ניר גלעדי נוירולוגיה
נוירולוג בכיר, מנהל המערך הנוירולוגי במרכז הרפואי תל-אביב
ד"ר אריאל יודלב
ד"ר אריאל יודלב רפואת שיניים
5.0
( 16 חוות דעת )
"He is an excellent and very professional dentist.I have no hesitation recommending him for all issues concerning teeth. Dr.Janette Segal"
ד"ר יצחק שוחט
ד"ר יצחק שוחט אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
מומחה אא״ג וניתוחי ראש וצוואר
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו